Folder- brochure- prijslijst- etc
De folder of bedrijfsbrochure is uw visitekaart.
… Hebt u ook zo’n hekel aan mensen die alléén over zichzelf praten? Uw klanten ook. Maak dus niet deze fout!!! Praat niet constant over de dingen die uw bedrijf heeft gerealiseerd. Vervang ‘ik’ door ‘u’, en leg de nadruk op alles wat “uw bedrijf kan betekenen voor de klant”.
De Haan reclame helpt u graag met het doornemen van uw tekst(en), en denkt vanuit het oogpunt van uw klant.
… Beelden. Slogans. Tussentitels. Tekstblokjes. Een goede bedrijfsbrochure is een puzzel waar alle stukjes in elkaar passen. Vergeet die saaie en grote tekstblokken en beloon de lezer met duidelijke taal, korte zinnen die alle informatie geven en perfect op de beelden aansluiten.
De folder/productbrochure is uw visitekaart
Hebt u een nieuw product of nieuwe dienst, en wilt u dit maar al te graag meedelen aan uw klanten? De verleiding is dan groot om een familiealbum te maken, te zeggen, een brochure die uw product verheerlijkt. Vaak vergeet men echter, dat uw klanten uw enthousiasme niet zomaar deelt. Zij moeten eerst worden overtuigd.
… Hoe overtuigen? Dat is natuurlijk de vraag.
Een goede productbrochure koppelt de kracht van uw product aan de behoeften van uw doelgroep. Bepaal eerst welke criteria het zwaarst doorwegen in het beslissingsproces van de klant. Besteed extra aandacht aan het belangrijkste en natuurlijk aan die elementen waardoor u zich van de concurrentie onderscheidt.
… Plaats uw productbrochure in de juiste context en veronderstel niet dat de lezer uw bedrijf kent. Een productbrochure moet altijd een luik bedrijfsinformatie bevatten, zodat uw klant de producten in de juiste context kan plaatsen.
De betrouwbaarheid die u als onderneming uitstraalt, is een belangrijke overtuigingsfactor. Maak er dan ook gebruik van, in elke publicatie!

Onze openingstijden zijn:
ma t/m vr: 08.15 – 17.15 u
Za en zo: gesloten.
Wij werken op afspraak!
Voor een afspraak:
e-mail: info@dehaanreclame.nl
of bel: 0413-273052
Enkele voorbeelden:
